Primary Advertiser

צפו: נטלי דדון ומיטל ברונר ביום קניות כחול-לבן

בשיתוף HONDA

14.9.2020 / 8:27

צפו בפרק החדש של תכנית הסטייל של וואלה! אופנה - S.U.VIP והפעם, הדוגמנית מסיעה את מיטל בהונדה HR-V לביקור אצל המעצבת שמלווה אותה לכל אירוע ומוצאת שמלה שיושבת עליה "מיליון דולר"

בווידיאו: נטלי דדון ומיטל ברונר בשופינג כחול-לבן/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

ברוכים הבאים לפרק החדש של S.U.VIP, התכנית של וואלה! אופנה שעושה לכם סדר בכל מה שסטייל. והפעם, מיטל ברונר יוצאת לסיבוב על ההונדה HR-V עם חברה טובה, הדוגמנית נטלי דדון!

נטלי עלתה על ההגה ולקחה אותן לביקור אצל המעצבת שמלווה אותה לכל אירוע - מאי משיח. השתיים דיברו על היכולת של משיח ושל מעצבים ישראלים אחרים להתאים את עצמם למצב וללכת לכיוונים חדשים בימים בהם אין השקות ואירועים כמו פעם.

בתור אימא, נטלי התלהבה מהמרווח של ההונדה HR-V, שמתאים גם לכל הילדים וגם לקולבים, סטנדים ושאר הדברים שצריך בשביל חיים עם סטייל. "בדרך כלל זה או רכב נוח או סטייל, וכאן הרכיבו את זה ביחד", היא אמרה למיטל.

הן דיברו גם על הדרך בה נטלי פיתחה לעצמה את הסטייל האישי שלה, דרך האישיות והאופי. "אני אדם של מצבי רוח, יום אחד טום בוי ורוקנרול ויום אחד רומנטית ונשית" ולבסוף, אחרי חנייה נוחה עם ה-HR-V, הגיעו לחנות של מאי משיח, התלבטו קצת בין שתי שמלות ובסוף הכריעו לטובת אחת, שישבה על נטלי "מיליון דולר", כמו שהן התחילו לשיר.

לקראת הנסיעה חזרה, מיטל גם הראתה לנטלי איך המג'יק סיטס של הרכב מאפשרים לתלות בקלות את השמלה, כדי שלא תתקפל. לא פלא שנטלי קיוותה להישאר עם ההונדה בעצמה בסוף היום.

בשיתוף HONDA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully