Primary Advertiser

צפו: שי מיקה הצטרפה למיטל ברונר לשופינג כחול-לבן

בשיתוף HONDA

6.9.2020 / 10:56

מלכת האינסטגרם התארחה בפרק החדש של תכנית הסטייל של וואלה! אופנה, ביקרה אצל המעצבת האהובה עליה ויצאה עם שמלה יפהפייה, שיושבת בול ומתאימה לאהבה שלה - להמציא טרנדים חדשים. צפו בפרק

בווידיאו: שי מיקה ומיטל ברונר בשופינג כחול-לבן/עריכה: דפי מקל

S.U.VIP, התכנית שעושה לכם סדר בכל מה שסטייל, מגיעה לפרק 5 ומיטל ברונר מארחת בהונדה HR-V לסיבוב שופינג מפנק את מלכת האינסטגרם, שי מיקה.

בזמן שמיטל נהגה בדרכן לקניות, שי התרשמה מהרכב המרווח והווייב המצוין שמתאים בול לאישה שאוהבת לחיות טוב. "כשפאשניסטה נוהגת באוטו שכולו פאשן, אני רגועה", היא אמרה למיטל.

את השופינג הפעם הן עשו אצל המעצבת שני צימרמן. שי הסבירה שחשוב לה לפרגן למעצבים המקומיים, בעיקר בימים אלו. היא הייתה אמורה לצעוד בשבוע האופנה עם השמלה של צימרמן ובמקום, התייצבה אצלה בחנות, מדדה, התלהבה ולקחה.

על הדרך הבנות דיברו על חיבתה של שי להמצאת טרנדים: "אני תמיד מעיזה, ממציאה משהו חדש" - כי זה הכיף באופנה, לנסות דברים ולהאמין. מיטל הראתה לה איך בעזרת החיישנים המיוחדים בהונדה HR-V החנייה הופכת לקלה ונוחה במיוחד וכיצד המג'יק סיטס מתקפלים ויחד עם תא המטען הענק מספקים המון מקום לכל מה שצריך, החל מבוסטרים לילדים, דרך מזוודות שלוקחים איתנו לטיול ועד לכל הבגדים שקונים ורוצים להכניס לרכב בנוחות.

לסיום הן גם סיכמו שכאשר שי תחליט שהיא צריכה שמלת כלה, החנות של שני צימרמן תהיה המקום הנכון לחזור אליו. נחכה בסבלנות.

בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully