Primary Advertiser

צפו: נועם פרוסט ומיטל ברונר יוצאות לקניות כחול-לבן

בשיתוף HONDA

1.9.2020 / 11:15

אחרי שבילתה יותר מדי זמן בבית ואפילו עשתה הפקות בעצמה, הדוגמנית מגיעה לפרק החדש של תכנית הסטייל של וואלה! אופנה ויוצאת עם ההונדה HR-V למצוא את הבגד שיישב עליה בול בקיץ הזה

בווידיאו: נועם פרוסט ומיטל ברונר בסיבוב קניות/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

S.U.VIP, התכנית עם הכי הרבה סטייל ברשת, כבר בפרק 4 והפעם התארחה לנסיעה כיפית עם מיטל ברונר בהונדה HR-V הדוגמנית הבינלאומית נועם פרוסט.

פרוסט מאוד מזוהה עם אופנה ישראלית ויחד עם מיטל, הן יצאו לסיבוב שופינג כחול-לבן והגיעו ל"ברנדה", החנות של המעצבת שמציעה בגדים מהממים לכל אירוע, גם ליומיום וגם לדברים חגיגיים.

בזמן שמיטל נהגה בדרך לחנות, נועם התרשמה מהמרווח של ההונדה HR-V, הסטייל וכמובן, המזגן המפנק וקיוותה להמשיך עם הרכב גם לכל שאר הסידורים שלה בעיר.

היא סיפרה שהיא מתרגשת לצאת מהבית, אחרי שחלתה בקורונה והחלימה. בזמן הבידוד, היא דאגה להתאמן, לאכול בריא, למדה לבשל ואפילו הרימה לגמרי לבד סט צילומים ביתי, כולל שיער ואיפור.

נועם התלהבה גם ממערכת הבטיחות של הרכב, שמתריע במקרה של סטייה מהנתיב או התקרבות לרכב אחר ושומר עלייך בזמן הנסיעה, ומהמצלמה האחורית והגובה, שמאפשרים חנייה נוחה בכל סיטואציה.

אצל "ברנדה", מיטל עזרה לה לבחור לוק מנצח וצבעוני לקיץ, אחרי הבידוד. הן מצאו את הבגד המושלם, כזה שאפשר גם לפרק אותו, ללבוש את הטופ עם ג'ינס או את המכנס עם גופיה או טי-שירט.

אחרי הקנייה, נועם שמחה לגלות גם שלא משנה קונים, תמיד יש מקום בתא המטען של ההונדה HR-V ואפשר להיעזר גם ב-Magic Seats ולקפל את הכסאות האחוריים ברגע.

צפו בפרק המלא: מיטל ונועם בשופינג!

בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully