Primary Advertiser

צפו: ירדן ויזל ומיטל ברונר בשופינג כחול-לבן בתל אביב

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA

24.8.2020 / 8:45

בפרק השלישי של תכנית הסטייל החדשה של וואלה! אופנה, מיטל ברונר מארחת למסע קניות בהונדה HR-V את כוכבת המירוץ למיליון, ירדן ויזל, שרומזת על החבר החדש ומוצאת בגד שמתאים לשלושת הטרנדים החמים של הקיץ הזה. צפו בפרק המלא

בווידיאו: ירדן ויזל ומיטל ברונר עושות שופינג בהונדה HR-V/עריכה: דפי מקל

S.U.VIP, תכנית הסטייל החדשה של וואלה! אופנה, שעושה סדר בכל מה שגלאם וכל מה שספאם בעולם האופנה, מגיעה לפרק 3 ומיטל ברונר מארחת לנסיעת שופינג מפנקת בהונדה HR-V את כוכבת המירוץ למיליון, ירדן ויזל.

הפעם הן ביקרו במיס נורי, אחד המקומות הכי שיקים בתל אביב והכי חשוב - חברת אופנה ישראלית, כי כולנו רוצים לתמוך היום בעסקים הקטנים המקומיים שלנו ולעזור להם לעבור את התקופה הזו.

בדרך לשם, ירדן נהגה וגילתה שבהונדה HR-V לא רק קל ונוח לנסוע אפילו בתוך תל אביב, אלא גם מערכות הבטיחות החדשניות של הרכב עובדות מצוין ומתריעות על כל סטייה ימינה או שמאלה מהנתיב, כדי לשמור עליכם ועל כל מי שנוסע אתכן.

בעזרת מיטל, ירדן מצאה לעצמה משהו קצת שונה מהסטייל הרגיל והמגניב שלה, של שחור ולבן: בגד שעונה על שלושה טרנדים חזקים של הקיץ הזה - הטאי דאי, מכנסי רכיבה עד הברך והטוניקה, עם צבעי כחול-ירוק שכאן כדי להישאר.

הבגד החדש שינה לגמרי את גוון הפנים של ירדן, אבל אולי זה גם קשור לוייב החדש: בן זוג עליו היא (עדיין) לא משתפת באינסטגרם שלה. נחכה בסבלנות.

בינתיים, ירדן גילתה שבהונדה HR-V יש המון מקום בתא המטען לשים את כל השופינג ושהנסיעה חלקה ונעימה, לקניות וחזרה.

צפו בפרק המלא: מיטל וירדן נוסעות לקניות!

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully