Primary Advertiser

הצטרפו למעיין אשכנזי ומיטל ברונר ביום שופינג שכולו כחול לבן

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA

19.8.2020 / 8:45

צפו בפרק השני בתכנית החדשה של וואלה! אופנה - כוכבת האח הגדול הצטרפה למיטל והשתיים עלו להונדה HR-V, נסעו לבית האופנה האהוב עליה ודיברו על הסטייל המיוחד שלה, שמתאים את הבגד בול לגוף

בווידיאו: מיטל ברונר ומעיין אשכנזי בסיבוב שופינג/עריכה: דפי מקל

S.U.VIP, התכנית החדשה של וואלה! אופנה, ממשיכה להביא לכם את כל השיק, הגלאם והסטייל והפעם מי שמצטרפת למיטל ברונר לסיבוב שופינג בהונדה HR-V החדשה היא לא אחרת מאשר כוכבת האח הגדול, מעיין אשכנזי!

יחד הן עלו לרכב המרווח ומעיין אמרה שהיא מרגישה גבוהה, כאילו שהיא "יושבת על כיסא של מלך". הן דיברו על כמה חשוב לקנות דווקא היום בעסקים מקומיים, שמייצרים את האופנה שלהם כאן בארץ ועל הסטייל הנכון שמעיין מציגה - בגד שמתאים למבנה הגוף תמיד נראה פצצה עלייך. אם מעיין הולכת עם משהו חשוף יותר בפלג הגוף העליון, היא מקפידה לאזן אותו עם משהו שמכסה יותר באזור אחר ולהיפך, משהו סגור למעלה משתלב בול עם שמלת מיני קצרה.

מיטל ומעיין נסעו עם ה-HR-V לבית האופנה האהוב על מעיין, legal outfit וגילו כמה כיף לחנות צמוד למדרכה בלי לשפשף את הרכב, בזכות הגובה שלו. מעיין גם התלהבה מהאקססוריז של ה-HR-V ואמרה שבטוח שהחבר שלה, אביחי אוחנה, היה משתגע עליהם.

בסוף, הן יצאו עם כמה שקיות של בגדים, בשביל כל האירועים, ההשקות והדייטים שכולנו מנסים להמשיך בהם גם בשגרה של היום. מעיין ראתה כמה נוח זה כשיש מלא מקום בתא המטען של הרכב, לשים את כל השקיות ושאם צריך אפילו עוד מקום, ה-Magic Seats מתקפלים בשנייה והמרווח פשוט מעולה.

צפו בפרק המלא: מיטל ומעיין בסיבוב שופינג מלא בסטייל!

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully