Primary Advertiser

ליהנות מכל העולמות: היתרונות של SUV על רכבים אחרים

בשיתוף HONDA

9.9.2020 / 9:00

הם לא מגושמים כמו אחיהם המגודלים, עלות הקנייה והאחזקה שלהם נהדרת והם מאפשרים לנו דברים שמכונית משפחתית רגילה לא יכולה לתת. לא סתם רכבי הפנאי הקטנים כבשו את השוק הישראלי וההונדה HRV מתבלטת היטב בקטגוריה הזו

שוק המכוניות מציע בימינו שלל סגנונות של כלי רכב. החל ממכוניות מיני קטנטנות ועד רכבי פנאי שטח או מיניוואנים עם שמונה מושבים. קל להתבלבל ולהסתבך, אבל בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעזור לכם לדעת לאן לכוון את העיניים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הרכב החדש שלכם.

לכל סוג רכב יש את היתרונות שלו. מכוניות המיני יכולות להשתחל לחניות קטנטנות (מישהו אמר תל אביב?) ומציעות חיסכון באחזקה וקנייה. לעומתן, מכוניות משפחתיות למיניהן נותנות לנו יותר מרחב ובתמורה ליכולת תמרון פחותה אנחנו מקבלים תחושה יציבה יותר על הכביש. רכבי השטח מאפשרים לרדת מהאספלט על חשבון יכולות הכביש, מה שאומר שהם גם פחות בטוחים בגלל יכולת תגובה נמוכה יותר במצבי חירום, הדורשים חמיקה ממכשול, בלימת חירום קצרה ככל האפשר או שינויי כיוון מהירים.

עד לא מזמן, הקטגוריה הנמכרת ביותר בישראל הייתה המכוניות המשפחתיות. הן הציעו פיתרון מוצלח עבור המשפחה בזכות הסיבות שהזכרנו והמחיר שלהן היה נוח. מאחר שהרוב קנו אותן, כולנו גם הרגשנו חלק מהעם, ולא יוצאים מן הכלל. ואז, הגיעו רכבי הפנאי הקומפקטיים ושינו את חוקי המשחק. רכבי הפנאי הציעו משהו שהמשפחתיות לא ידעו לתת - מראה וגובה כשל רכב שטח על כל המשתמע מכך, וזה קרץ לקהל.

החיסרון שלהם היה קודם כל בעת הרכישה, עם מחיר שהיה ונשאר גבוה יותר ממשפחתית ממוצעת ובעיה נוספת הייתה יכולת דינמית נמוכה יותר מכל משפחתית או אפילו מכונית מיני. לכך צריך להוסיף גם את העובדה שרכבי הפנאי מציעים יכולת שטח נמוכה, רק מעט יותר טובה מהמכונית המשפחתית. היתרונות, מעבר למראה עצמו, היו תא נוסעים עם תחושה אוורירית יותר בזכות הגובה, תא מטען עם דלת חמישית גדולה וגישה טובה יותר וכמובן, מבטי השכנים שהביטו בסמל הסטטוס החדש.

הונדה HR-V תא מטען. יח"צ,
ליהנות מכל העולמות עם ה-SUV/יח"צ

אחרי כמה שנים בהן רכבי הפנאי הקומפקטים כרסמו במשפחתיות, הגיעו רכבי הפנאי הקטנים וכעת, הם הפכו להיות ה-דבר ולא בכדי מכרסמים באופן קבוע במכירות של שני קודמיהם. את קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים התחילה הונדה עם ה-HRV מהדור הראשון עוד לפני שנת 2000. קצת יותר מעשור חלף והרכבים הללו החלו לכבוש את שוק הרכב הישראלי והיום הם כבר הקטגוריה החמה ביותר שלו. יש לכך מגוון סיבות.

רכבי הפנאי הקטנים, B-SUV, בעצם מציעים את הטוב מכל העולמות, בדיוק מה שאנחנו מחפשים לעצמנו ולמשפחה ברכישת רכב חדש. מאחר שהם מבוססים על רכבי הסופר מיני, הם משלבים רכב שמאפשר תמרון וחניה קלים יחסית בזכות מידות חיצוניות נוחות, ועדיין מרווח מאוד עבור משפחה עם שלושה ילדים בזכות תא הנוסעים האווירי והגבוה שלו. בזכות היותם לא מגושמים כמו רכבי הפנאי הגדולים יותר, רכבי הפנאי הקטנים מקנים לנו גם תחושת יציבות טובה על הכביש, לצד יכולת תגובה מעולה במצבי חירום. תוסיפו לכך עלות קנייה ואחזקה זולות יותר מאחיהם המגודלים, בזכות צריכה דלק נמוכה, ביטוח זול יותר ועוד, וקיבלתם את החבילה השלמה.

כשמסתכלים על כל הנתונים האלה, מבינים מדוע זו הקטגוריה החמה ביותר בארץ, וכשמסתכלים על השחקנים בקטגוריה הזו, אפשר לראות את ההונדה HRV מתבלט מעל כולם בזכות מידות נדיבות מאוד, יכולת כביש מצוינת, מרחב פנים מעולה עם שילוב של כיסאות ה-Magic Seats המודולריים של הונדה, ומרווח גחון טוב שמאפשר תנועה נוחה בעיר ובשבילים בזכות שדה ראייה טוב ויכולת טיפוס מעל מהמורות ומדרכות בקלות. ליהנות מכל העולמות.

בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully