Primary Advertiser

מעבר למה שדמיינתם: הנה כל הדברים שרכב הפנאי שלכם יכול לעשות ולא ידעתם

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA

20.8.2020 / 9:00

טיולים ופיקניקים לצד הדרך? חנייה נוחה כשמשאירים את הילדים בבוקר? לרכב הפנאי יש המון פונקציות שיהפכו את החיים שלכם ושל המשפחה להרבה יותר מהנים וקלים

רכבי הפנאי הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהנוף התחבורתי, בישראל ובעולם כולו. יותר ויותר משפחות בוחרות ברכבי פנאי כרכב המשפחתי שלהן והסיבות לכך רבות, כולל מגוון האפשרויות שרכב הפנאי מציע לכם, אפשרויות שכנראה את חלקן אתם אפילו לא ממש מכירים. אז מה אפשר לעשות עם רכב הפנאי ביומיום, ומה הדגשים שצריך להכיר כאשר מחפשים רכב כזה?

אחת הסיבות שתרמו לפריחת רכבי הפנאי בארץ ובעולם היא שבני אדם אוהבים לצאת לטבע. זה נכון תמיד ובטח כיום, כשרובנו מבלים יותר מהרגיל בתוך הבית ורק רוצים לצאת ולנשום אוויר. באירופה התחום הזה מוכר כ-VACANCE ובארץ זו תרבות הפיקניקים והקמפינג. זה יכול להיות בפארקים לאומיים, שמורות טבע או איי תנועה, העיקר שיש שם טבע ירוק וגישה לרכב. כאן בדיוק אחד היתרונות הגדולים של רכבי הפנאי בא לידי ביטוי - רוב המטיילים ממש לא מחפשים אתגרי עבירות ואין להם באמת צורך בהנעה כפולה או בכל מיני מילים מסובכות הקשורות לתחום. הם רק מבקשים להגיע בקלות ונוחות לפינה נעימה ומוצלת, כדי ליהנות מכמה שיותר זמן משפחתי בטבע. ומה יותר מתאים לבקשה כזו מאשר נסיעה ברכב פנאי?

הרוב המוחלט של רכבי הפנאי כיום הם בעלי הנעה קדמית בלבד, 2X4, מה שאומר שאין להם יכולת בשטח טכני. כאמור, גם כך רוב האנשים לא זקוקים ולא מחפשים יכולות מסוג זה. הבונוס של רכבי הפנאי הוא מרווח הגחון שלהם, אלמנט שמעניק להם יתרון על הרכבים המשפחתיים הרגילים, המשפחתיות סטייל. מרווח הגחון מאפשר לנו לנוע בביטחון גדול יותר בשבילים ומקומות דומים, אליהם באמת מיועדים רכבי הפנאי. יש פחות חשש לפגוע באבן מזדמנת ובשטח אפשר לפגוש כאלה בקלות. יתרון נוסף של מרווח הגחון הגבוה נמצא בכל הקשור למדרכות, קל יותר להתמודד איתן עם רכבים גבוהים - לטפס עליהן או לרדת מהן.

הונדה HR-V. יח"צ,
הונדה HR-V/יח"צ

רכבי הפנאי מאפשרים לנו להרגיש יותר את השטח לעומת המשפחתית הסטנדרטית, וזה נותן לנו חופש פעולה גדול יותר. רוצים לטייל בשבילי נוף כרמל או גלבוע? אין בעיה בכלל. רוצים להעיז מעט יותר ולחנות ליד עין עמיקם? שום בעיה. אם תקפידו על נהיגה זהירה תוכלו להגיע למקומות חדשים ולפינות יפות שנמצאות בצדי הדרך עם רכב הפנאי שלכם, רק אבל חשוב להיות שקולים ואחראיים, כדי שבאמת תוכלו ליהנות מהטיול.

כל נושא הטיולים והפיקניקים נכון בעיקר לסופי השבוע, אבל מה לגבי אמצע השבוע? מה שנקרא "חיי היומיום". האם לרכבי הפנאי יש עבורנו יתרון גם כאן? התשובה היא בהחלט כן. כאמור, הגובה של רכבי הפנאי מאפשר לנו לחנות בבטחה גדולה יותר, כי אין את החשש שהחרטום יתקע במדרכה, בעיקר ברגעים הלחוצים של הבוקר בהם אנחנו ממהרים להשאיר את הילדים במסגרות השונות ולהספיק להגיע בזמן לעבודה. הגובה של רכבי הפנאי מאפשר לנו גם כניסה ויציאה נוחות יותר מהרכב ולתוכו, מה שיכול להיות משמעותי מאוד לאוכלוסייה מבוגרת או להורים שצריכים לחגור את הילדים שלהם מאחור. רוצים עוד? יתרון הגובה בא לידי ביטוי גם בדברים קטנים, דוגמת העמסה נוחה של קניות מהסופר לתא המטען.

רכבי הפנאי מציעים לנו עוד אפשרויות נסיעה אל מול המשפחתיות הרגילות. ניתן לטייל איתם למקומות מיוחדים ולהיעזר בהם במקרים רבים במשך היום, עם או בלי המשפחה. חשוב לבדוק מה גובה מרווח הגחון של רכב הפנאי אותו אנו מעוניינים לקנות, והאם הוא מספיק מרווח לכל ציוד הטיולים שלנו. הונדה HRV מציע לכם מרווח גחון של 19.5 ס"מ, כורסאות אחוריים מודולריים ותא מטען גדול ונוח לשימוש - בעזרתם, תוכלו לנצל את כל היתרונות של רכב הפנאי המשפחתי.

בשיתוף HONDA, בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully