Primary Advertiser

הדברים שצריך לשים לב אליהם כשבוחרים רכב משפחתי

בשיתוף HONDA

4.9.2020 / 8:00

איך בוחרים את הרכב הנכון? המומחים שלנו עם הטיפים שחובה להכיר: למה לשים לב בתא הנוסעים, למה תא המטען צריך להיות לא רק גדול, אלא גם נוח לשימוש ומה היתרון של ה-Magic Seats - כל התשובות בפנים

החלטתם לקנות רכב למשפחה? קודם כל, מזל טוב. אנחנו בוואלה! שמענו את "הגלגלים" שלכם עובדים ללא הפסקה, והחלטנו לסייע עם כמה טיפים, שיעזרו לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר עבור המשפחה שלכם.

אז הנה מגיע הרגע הזה בו אתם מחליטים להחליף את הרכב הישן, או אולי אפילו לקנות את הרכב הראשון שלכם. מעבר לכל ההתרגשות, ויש הרבה, כדאי לדעת לאילו דגשים לשים לב ומה פחות משמעותי כרגע. הפעם נתמקד בתא הנוסעים ובמטען, מבחינת הגישה והשימושיות שלהם.

הדבר הראשון שמשפיע הוא כמובן גודל המשפחה - כמה אנשים ייסעו ברכב באופן קבוע. לרוב, אנחנו נוסעים לבד, אבל בדרך לעבודה או בחזרה ממנה, כמו גם בסופי שבוע, מצטרפים אלינו לרכב לפחות חלק משאר שוכני הבית אם לא כולם. לכן, חשוב לתכנן בהתאם. למשל, אם יש לכם ילדים שעדיין יושבים בסל-קל או כיסא בטיחות, מומלץ למצוא רכב בעל מפתח דלתות רחב, כזה בו תתאפשר לכם גישה נוחה יותר לחגירת הילדים בחגורות הבטיחות שלהם. מפתח רחב תומך גם באנשים מבוגרים ומקל עליהם את הכניסה לרכב. מניסיון, ההבדל הוא עצום, כי חגירת ילדים היא ממש לא משהו שעושים רק פעם אחת ביום. איך תדעו איזה מפתח דלתות יש לרכב אותו אתם בוחנים? תסתכלו בקטלוג שלו. אם יש לו מפתח רחב, זה יופיע שם.

דבר נוסף שתומך בנושא הכניסה והגישה הוא גובה המרכב. במקרה הזה, רכבי פנאי שטח באים לקראתנו עם מרכב גבוה יותר, כזה שמאפשר גישה נוחה ופשוטה יותר לקהל מבוגר, כמו גם להורים שצריכים לחגור את הילדים שלהם.

הונדה HR-V. יח"צ,
גישה נוחה, תא מטען חכם ועוד המון - הרכב שמתאים למשפחה שלכם. הונדה HR-V/יח"צ

הדבר הבא אותו כדאי לבדוק הוא השימושיות של תא הנוסעים. לדוגמה, משפחות צעירות שצריכות לקחת איתן את העגלה, המיטה המתקפלת, האופניים של הילד הגדול יותר ואולי אפילו את הכלב, יעדיפו לבחור רכב בעל תא מטען גדול, אבל גם כזה עם מושב אחורי מודולורי, שאפשר לקפל את הכיסאות שלו בקלות ובנוחות לטובת יצירת חלל אחסון נוסף או גישה קלה יותר למעמקי תא הנוסעים. אם אתם תוהים מה כבר אפשר לחדש בתחום הזה, כדאי שתעיפו מבט ב-Magic Seats, כיסאות הרכב של הונדה. מדהים מה שאפשר לעשות איתם - לקפל, להרים, להשטיח ועוד. רוצים להכניס עציץ גדול, כלב דני ענק או סתם לחצות לצד השני דרך המושב האחורי? אין שום בעיה. פשוט מקפלים אותם כלפי מעלה והופ, החיים נראים הרבה יותר קלים.

בנוגע לתא המטען: לרוב אנו מסתכלים על הנפח שלו, אולי גם מציצים לתוכו, אבל שוכחים דברים חשובים לא פחות כמו קלות התפעול וגודל המפתח שלו לטובת גישה והעמסה נוחות. אם יצא לכם פעם להיתקע עם משהו שלא נכנס לתא המטען בגלל שיש לו פתח קטן מידי, אתם יודעים בדיוק למה הכוונה.

אם כבר יצא לכם בעבר לצאת לנסיעה משפחתית על כל מטלטליכם, ייתכן שגם אתם נתקלתם במצב בו אחרי שסיימת לארוז, לא הבנתם איך אתם לוקחים אתכם כל כך הרבה ציוד. כדי שכל הציוד הזה באמת ייכנס לרכב, חשוב לוודא שלתא המטען אכן יש נפח סביר, לפחות 400 ליטר, שסף ההטענה יהיה נמוך, שדלת תא המטען תהיה גדולה ורחבה ושקיפול המושבים האחורי יתמוך בהעמסה שלכם.

לסיכום, בין אם אתם משפחה צעירה או מבוגרת, כולנו מחפשים רכב שיאפשר לנו כניסה קלה מלפנים ומאחור, כמו גם גישה נוחה ליושבים הצעירים במושב האחורי ולתא המטען. רכב שעונה על כל הצרכים הללו בקלות הוא הונדה HRV, רכב הפנאי שטח של היצרן היפני.

בשיתוף HONDA
  • עוד באותו נושא:
  • הונדה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully